یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

شعر شب یلدا + موزیک شب یلدا

 

آهنگ شب یلدا از -   Amir Acid & Mehran  

دانلود

 

شب یلدا کـــه رفتم ســــوی خـانه              گرفتـــــــم پرتقـــــــــــــال و هندوانه

خیـــــار و سیب و شیرینی و آجیل              دوتـــــا جعبه انــــــــــــــار دانه دانه

گـــــــز و خربوزه و پشمک که دارم               ز هــــــــر یک خاطراتی جــــــاودانه

شب یلدا بــــــــوَد یا شـــــــام یغما              و یــــــــــــــا هنگــــــــام اجرای ترانه

به گوشم می رسد از دور و نزدیک             نوای دلکـــــــــش چنگ و چغــــــانه

پس از صرف طعام و چــــای و میوه             تقاضــــــــا کردم از عمّـــــــه سمانه !

که از عهــــــد کهـــــــــن با ما بگوید            هم از رسم و رســــــــــوم آن زمانه

چه خوش میگفت و ما خوش میشنیدیم           پس از ایشان مرا گـــــــل کرد چانه

نمی دانم چـــــــرا یک دفعـــــه نامِ-            “جنیفر لوپز” آمــــــــــــــــد در میانه

عیالم گفت:خواهــــــــــان منی تو              و یا خواهــــــــان آن مست چمانه؟

به او با شور و شوق و خنده گفتم             عزیزم با اجــــــــازه، هــــــــــر دُوانه!!

نمی دانی چه بلوایی به پـــــا شد            از آن گفتــــــــــــــــار پاک و صادقانه

به خود گفتم که”بانی” این تو بودی           که دست همســـــــرت دادی بهانه

خلاصه آنچنــــــــــــــان آشوب گردید           کـــــــــه از ترسم برون رفتم ز خانه

ز پشت در زدم فریـــــــــــاد و گفتم:            “مدونا” هم کنارش، هر سه وانه!!

و آن شب در به روی مــن نشد باز             شدم چـــــــــون مرغ دور از آشیانه

شب جمعــــــــــــه برای او نوشتم              ندامت نامـــــــــــــه، امّـــا محرمانه

نمی دانم پس از آن نامــــــه دیگر              عیالم کینه بــــــــــــا من داره یا نِه

ولی بگذار- بــــــــــــــا صد بار تکرار-            بگویم آخرین حرفــــــــــــــم همانه!! 

دلتنگتم عشق من . . .


دلتنگتم عشق من

 

پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز زیر بارون

من چه دلتنگتم امروز انگار از همون روزهاست

حال وهوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم نداره یه نشونه می خوام واسه قلبم جز این نشونه

واسه چیزی دخیل نمی بندم این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گل ها

پیچیده توی اتاقام مثل خواب

داره بدجوری غریبی میکنه آخه جز تو دردمو  کی میدونه

دلم گرفته ... .


www.mardekhaste.blogsky.com





یک روز در آغوش تو آرام گرفتم

یک عمر قرار از دل ناکام گرفتم


چند عکس lovely زیبا همراه با شعر و موزیک

 

سلام دوستان 

این چند عکس رو از سایت و وبلاگ دوستان گرفتم 

امیدوارم خوشتون بیاد 

 

lovely 

 

 

www.mardekhaste.blogsky.com 

 

www.mardekhaste.blogsky.com 

 

 

www.mardekhaste.blogsky.com 

 

 

www.mardekhaste.blogsky.com 

 

 

www.mardekhaste.blogsky.com  

 

شاهین خوسرو آبادی، قلب خاطرات 

دانلود

 

 

دکلمه صوتی ُنیمه شب آواره و بی حس حال +متن شعر

 نیمه شب ، آواره و بی حس حال          در سرم سودای عشقی بی زوال

پرسه ای آغاز کردیم در خیال          دل به یاد آورد ایام وصال

از جدایی یک دو سالی می گذشت           یک دو سال از عمر رفت و بر نگشت

دل به یاد آورد اول بار را          خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی آن اسرار را           آن دو چشم مست آهو وار را

همچو راضی ، مبهم و سر بسته بود          چون من از تکراره او هم خسته بود

آمده هم اشیان شد با من او          هم نشین و هم زبان شد با من او

خسته جان بودم که جان شد با من او          نا توان بودو توان شد با من او

دامنش شد خوابگاه خستگی                                    این چنین آغاز شد دلبسگی

وای از آن شب زنده داری تا سحر          وای از آن عمری که با او شد به سر

مسته او بودم زدنیا بی خبر          دم به دم این عشق میشد بیشتر

آمدو با خلوتم دم ساز شد          گفتگو ها بین ما آغاز شد

گفتمش در عشق پابرجاست دل          گر گشایی چشم دل زیباست دل

گر تو زورق بان شوی دریاست           بی تو شام بیفرداست دل

دل ز عشق روی تو حیران شده         در پی عشق تو سرگردان شده

گفت، گفت در عشقت وفا دارم بدان          من تو را بس دوست می دارم بدان

شوق وصلت را به سر دارم بدان         چون تویی مخموره خمارم بدان

با تو شادی می شود غم هایه من          با تو زیبا می شود فردای من

گفتمش عشقت به دل افزون شده         دل زجادویه رخت افزون شده

جز تو هر یادی به دل مدفون شده        عالم از زیباییت مجنون شده

بر لبم بگذاشت لب یعنی خموش           طعمه بوسه از سرم برد عقل و هوش

در سرم جز عشق او سودا نبود           بهره کس جز او در این دل جا نبود

دیده جز بر رویه او بینا نبود                          همچو عشق من هیچ گل زیبا نبود

خوبی او شهره آفاق بوود                                در نجابت در نکوهی تاق بود

روزگار اما وفا با ما نداشت                              طاقت خوشبختی ما را نداشت

پیش پایه عشق ما سنگی  گذاشت                    بی گمان از مرگ ما پروا نداشت

آخره این قصه هجران بود و  بس                     حسرت و رنج فراوان بود و بس

یاره ما را از جدایی غم نبود                            در غمش مجنون و عاشق کم نبود

بر سر پیمان خود محکم نبود                       سهمه من از عشق جز ماتم نبود

با منه دیوانه پیمان ساده بست                      ساده ام آن اهد و پیمان را شکست

بی خبر پیمان یاری را گسست                              این خبر ناگاه پشتم را شکست

آن کبوتر عاقبت از بند رست                                  رفت و با دلدار دیگر عهد بست

باکه گویم اوکه هم خون من است                          خصمه جان و تشنه خونه من است

بخته بد وین وصل او قسمت نشد                           این گدا مشمول آن رحمت نشد

آن طلا حاصل به این قیمت نشد

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست                        با چنین تقدیر بد ، تدبیر  نیست

از غمش با دود و دم هم دم شدم                         باده نوش غصه ی او من  شدم

مستو  مخمور و خراب از غم شدم                      زره زره آب گشتم کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را                            سوخت بی پروا پر پروانه را

عشق من از من گذشتی ، خوش گذر                بعد از این حتی تو اسمم را نبر

خاطراتم را تو بیرون کن ز سر                         دیشب از کف رفت فردا را نگر

آخر این یک بار از من بشنو پند                        بر منو بر روزگارم دل مبند

عاشقی را دیر فهمیدی چه سود                         عشقه دیرین گسسته تار و پود

گر چه آبه رفته باز آید به رود                             ماهیه بیچاره اما مرده بود

بعد از این هم آشیانت هر که هست                 باش با او یاده تو مارا بس است

دانلود

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

  

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد 

 

 

این شعر رو خیلی دوس دارم   

 

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد

تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند

سایه در سایه آن ثانیه ها خواهم مرد

شعله ها بی تو ، ز بی رنگی دریا گفتند

موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد

گم شدم در قدم دوری چشمان بهار

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد

نوبهار دلنشین + موزیک

سلام دوستان

این اولین مطلبیه که تو بلاگم قرار میدم یه آهنگ بسیار زیبا از استاد بنان و متن شعر آهنگ 

 

دانلود: آهنگ بسیار زیبای نوبهار دلنشین 

 

نوبهار دلنشین 

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن

ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن

چون نسیم نوبهار بر آشیانم کن گذر

تا که گل باران شود کلبه ی ویران من

 

تا  بهار زندگی

آمدی  و آرام جان

تا نسیم از سوی گل

آمدی و دامن کشان

 

چون سپندم  بر سر

آتش نشان بنشین دمی

چون سرشکان در کنار

بنشین نشان سوز نهان

 

تا بهار دلنشین آمده سوی چمن

ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن

چون نسیم نوبهار بر آشیانم  کن گذر

تا که گل باران شود کلبه ی ویران من

 

باز آ  ببین  در حیرتم

بشکن سکوت  خلوتم

چون لاله ی  تنها  ببین

بر چهره  داغ  حسرتم

 

ای  روی  تو آیینه ام

عشقت  غم  دیرینه ام

باز آ چو گل در این بهار

سر را  بنه  بر  سینه ام