یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

نمی دانم چرا رفتی؟

 

 

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی 

تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزو هایت دعا کردم.

پس از یک جستجوی نقره ای در کوچه های آبی احساس

تو را از بین گلها یی که در تنها ییم رویید

با حسرت جدا کردم.

و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی :

دلم حیران و سرگردان چشمانیست رویایی

و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم ها

تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم.

همین بود آخرین حرفت و من بعد از عبور تلخ و غمگینت

حریم چشمها یم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید 

دنباله شعر در ادامه مطلب

 

وا کردم

نمی دانم چرا رفتی؟

نمی دانم چرا ؟ شاید خطا کردم!

و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی

نمی دانم تا کی؟برای چه؟ ولی رفتی!!!!!!!

و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید

و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت

 

و بعد رفتنت ، رسم نوازش در غمی  خاکستری گم شد

و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه بر می داشت

تمام بالهایش غرق در انبوه غربت شد

و بعد از رفتن تو آسمان چشم هایم خیس باران بود

و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو تمام هستیم از دست خواهد رفت

 کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد

و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد

کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد

و من با آنکه می دانم تو هرگز نام مرا با عبور سبز خود نخواهی برد،

هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام

بر گرد!!!

ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد

و بعد از اینهمه طوفان و وهم و پرسش و تردید

کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت:

تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو:

در راه عشق و انتخاب تو خطا کردم.

و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید

کنار انتظاری که بدون پاسخ و سرد است

ومن در اوج پاییزی ترین ویرانه ی یک دل

میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر

نمی دانم چرا، شاید به رسم عادت پروانگیمان باز

برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزو هایت دعا کردم!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد