یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

دلتنگتم عشق من . . .


دلتنگتم عشق من

 

پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز زیر بارون

من چه دلتنگتم امروز انگار از همون روزهاست

حال وهوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم نداره یه نشونه می خوام واسه قلبم جز این نشونه

واسه چیزی دخیل نمی بندم این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گل ها

پیچیده توی اتاقام مثل خواب

داره بدجوری غریبی میکنه آخه جز تو دردمو  کی میدونه

دلم گرفته ... .


www.mardekhaste.blogsky.com





یک روز در آغوش تو آرام گرفتم

یک عمر قرار از دل ناکام گرفتم


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام امیر جان
اول از همه یلدای قشنگی داشته باشین
بعدشم زمستون قشنگی براتون آرزو می کنم...ممنون از اینکه به صد سال تنهایی من سر زدین...مطالبتون حرف نداره خصوصا خط و کل پست قبلی تون...
اسم وب تون قشنگه اما مرد الهی هیچ وقت خسته نباشی
به امید دیدار

رها دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

نبودن هـــــــــــــایی هستــ

که هیچ بودنی جبرانشــ ـان نمیکنــد !!

کسانی که " هـــــــرگـــــــز "

تکـــــــــــــرار نمی شوند ...

حرفــ هایی هستــ که معنی شـــان را

خیلـــــــــــــــی دیر می فهمیم ... خیـــلی !!
قشنگ بود مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد