یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

یه مرد خسته - جدیدترین آهنگها در اینجا

دانلود جدیدترین آهنگ های روز

Shadmehr Aghili - Tarafdar


طرفدار شادمهر استارت خورد...

آهنگ جدید, فوق العاده زیبا و شنیدنی شادمهر عقیلی با نام طرفدار با 3 کیفیت... + متن آهنگ


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید



tarafdar, shadmehr aghili tarafdar, طرفدار شادمهر


برای دانلود کلیک کنید 320


چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز میکنه
این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه
اینکه نگات نمیکنم یعنی گرفتارِ توام
رفتن همه .. ولی نترس منکه طرفدار ِ تـوام
هر چی سرم شلوغ شد رو قلبِ من اثر نذاشت
بدونِ تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت
منو نمیشه حدس زد با این غرورِ لعنتیم
هیچوقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتیم
میخواستم نبخشمت ... یکی ازت تعریف کرد
دیدن ِ تنهایی ِ تو منو بلاتکلیف کرد
بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد
از اونکه واسه انتقامم از تو انتخاب شد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://tak-oldsong.blogsky.com/

سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید با نام تک آهنگ ماندگار ممنون

shahab پنج‌شنبه 15 فروردین 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام دوست خوبم بهت پیشنهاد
میکنم لینک دانلودت روعوض کنی
این لینک پدرآدم ودرمیاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد